Indicatorul de optimizare reflectă cât de bine este configurat contul tău de Google Ads.
Dacă indicatorul de optimizare al contului este scăzut, acest lucru nu înseamnă că trebuie să aplici imediat toate recomandările oferite de sistem. Este important de menționat că indicatorul de optimizare depinde de algoritmii și funcțiile implementate de Google. Ce înseamnă acest lucru? Nu toate recomandările de optimizare vor corespunde cu obiectivele tale de marketing curente.
Valoarea indicatorului de optimizare poate varia de la 0 la 100%, unde 100% înseamnă că contul tău este configurat cât mai eficient posibil, conform analizei sistemului. De la momentul creării campaniei publicitare, algoritmii Google calculează indicatorul de optimizare. Apoi, împreună cu indicatorul de optimizare, Google oferă o listă de recomandări care pot ajuta la optimizarea campaniilor. Pentru fiecare recomandare, este specificat un procentaj care arată cum va influența această recomandare indicatorul general de optimizare. Recomandările se bazează pe statistici de performanță, setările campaniei, volumul de trafic de căutare și tendințele existente.
Implementarea recomandărilor crește indicatorul de optimizare cu o valoare specifică, care poate varia de la mai puțin de 0,1% până la 100%. Aceasta este stabilită pe baza efectului așteptat de la aplicarea recomandării (atunci când este posibil).
Trebuie să urmărești recomandările sistemului, dar să le aplici cu gândire:
Dacă indicatorul de optimizare al contului este scăzut, acest lucru nu înseamnă că trebuie să aplici imediat toate recomandările oferite de sistem. Este important de menționat că indicatorul de optimizare depinde de algoritmii și funcțiile implementate de Google. Ce înseamnă acest lucru? Nu toate recomandările de optimizare vor corespunde cu obiectivele tale de marketing curente.
Valoarea indicatorului de optimizare poate varia de la 0 la 100%, unde 100% înseamnă că contul tău este configurat cât mai eficient posibil, conform analizei sistemului. De la momentul creării campaniei publicitare, algoritmii Google calculează indicatorul de optimizare. Apoi, împreună cu indicatorul de optimizare, Google oferă o listă de recomandări care pot ajuta la optimizarea campaniilor. Pentru fiecare recomandare, este specificat un procentaj care arată cum va influența această recomandare indicatorul general de optimizare. Recomandările se bazează pe statistici de performanță, setările campaniei, volumul de trafic de căutare și tendințele existente.
Implementarea recomandărilor crește indicatorul de optimizare cu o valoare specifică, care poate varia de la mai puțin de 0,1% până la 100%. Aceasta este stabilită pe baza efectului așteptat de la aplicarea recomandării (atunci când este posibil).
Trebuie să urmărești recomandările sistemului, dar să le aplici cu gândire:
- Verifică ipotezele interesante și elimină-le pe cele evident incorecte.
- Când parcurgi lista de recomandări Google, fii atent la acele sugestii care sunt ușor de implementat și care vor optimiza campaniile tale pe baza obiectivelor tale de marketing, nu pe dorința Google de a introduce noi funcții. Strategiile automate de management propuse pot funcționa bine doar dacă există suficiente date: de exemplu, dacă o campanie generează cel puțin 10 conversii pe săptămână, pe baza cărora algoritmul poate învăța. Iar bugetul zilnic ar trebui să fie de aproximativ 10 ori mai mare decât prețul țintă pe conversie. Multe proiecte cu bugete limitate nu își permit acest lucru, iar în acest caz rămâne varianta de a gestiona licitațiile manual.