A obține constant un flux de clienți calificați prin reclame la un preț rezonabil este visul oricărui client de publicitate contextuală.
Site-ul tău este o treaptă esențială în pâlnia de vânzări, funcționând ca un generator clasic de clienți potențiali. Anume pe site, utilizatorii își lasă contactele pentru a deveni lead-uri. Site-ul îți prezintă întreaga ofertă.
La ce ar trebui să acorzi atenție:
1.Calitatea Landing Page (pagina de destinație):
2.CTR: creșterea CTR-ului cuvintelor cheie:
3.Coerența anunțului publicitar (extensii de anunțuri):
Pentru a îmbunătăți poziția și a plăti mai puțin, este important să lucrezi constant la acești factori — astfel, orice companie va obține clicuri la prețul dorit și va economisi bugetul.
Site-ul tău este o treaptă esențială în pâlnia de vânzări, funcționând ca un generator clasic de clienți potențiali. Anume pe site, utilizatorii își lasă contactele pentru a deveni lead-uri. Site-ul îți prezintă întreaga ofertă.
La ce ar trebui să acorzi atenție:
1.Calitatea Landing Page (pagina de destinație):
- Pagina de destinație trebuie să fie relevantă pentru cuvintele cheie
- Conținutul paginii trebuie să fie unic
- Viteza de încărcare a paginii trebuie să fie rapidă, sub 3 secunde
- Fără erori în design și codare
- Trebuie să existe informații comerciale clare despre produsul/serviciul oferit
- Site-ul trebuie să fie adaptat pentru dispozitive mobile
2.CTR: creșterea CTR-ului cuvintelor cheie:
- Alege cele mai eficiente cuvinte cheie, orientate către publicul țintă maxim.
- Folosește mai puține cuvinte generale care au de obicei un CTR mai scăzut.
- Cuvintele exacte au un CTR mai mare.
- Crește CTR-ul anunțurilor. Experimentează cu relevanța, creează anunțuri atractive. Adaugă cuvinte cheie în anunțuri pentru a crește relevanța. Nu uita de extensiile anunțurilor.
3.Coerența anunțului publicitar (extensii de anunțuri):
- Anunțul publicitar trebuie să corespundă căutării
- Anunțul trebuie să conțină informații comerciale clare
- Trebuie să existe un clarificator
- Există linkuri suplimentare
- Poți adăuga numărul de telefon și adresa companiei
Pentru a îmbunătăți poziția și a plăti mai puțin, este important să lucrezi constant la acești factori — astfel, orice companie va obține clicuri la prețul dorit și va economisi bugetul.
- Managementul manual al ofertelor: Dacă trebuie să obții mai multe clicuri pentru același buget, poți să scazi puțin ofertele pentru cuvintele cheie. Totuși, scăderea ofertelor poate duce la scăderea poziției și poate reduce numărul de clicuri.
- Managementul automat al ofertelor: Procesele automate permit sistemului Adwords să stabilească ofertele pentru a obține mai multe clicuri cu un buget limitat. Rezultatul poate fi similar cu primul.