Pentru a determina eficiența unei campanii publicitare, trebuie să vă bazați pe obiectivele stabilite. Cel mai adesea, acestea sunt vânzările de produse sau servicii.
Adică, eficiența trebuie legată de principalii indicatori ai succesului companiei. De exemplu, poate fi numărul de solicitări pentru un produs/serviciu care au venit de la clienți care au sunat la numărul de telefon indicat în anunțul publicitar.
Cum să creșteți eficiența campaniei publicitare?
În primul rând, este necesar să revizuiți și să extindeți constant lista de cuvinte cheie, să creați anunțuri publicitare diferite pentru diferite seturi de căutări.
În al doilea rând, este esențial ca, făcând clic pe anunțul publicitar, utilizatorul să ajungă pe o pagină care corespunde cât mai mult căutării sale, adică pe o pagină relevantă.
Cum să creșteți eficiența publicității în raportul „preț/calitate”?
Principalii factori care influențează rata de conversie a site-ului sunt: calitatea site-ului (design), calitatea conținutului, calitatea anunțurilor publicitare. Perfecționând aceste trei componente, veți crește și eficiența.
Adică, eficiența trebuie legată de principalii indicatori ai succesului companiei. De exemplu, poate fi numărul de solicitări pentru un produs/serviciu care au venit de la clienți care au sunat la numărul de telefon indicat în anunțul publicitar.
Cum să creșteți eficiența campaniei publicitare?
În primul rând, este necesar să revizuiți și să extindeți constant lista de cuvinte cheie, să creați anunțuri publicitare diferite pentru diferite seturi de căutări.
În al doilea rând, este esențial ca, făcând clic pe anunțul publicitar, utilizatorul să ajungă pe o pagină care corespunde cât mai mult căutării sale, adică pe o pagină relevantă.
Cum să creșteți eficiența publicității în raportul „preț/calitate”?
Principalii factori care influențează rata de conversie a site-ului sunt: calitatea site-ului (design), calitatea conținutului, calitatea anunțurilor publicitare. Perfecționând aceste trei componente, veți crește și eficiența.