CPC = prețul per clic - este un indicator folosit pentru măsurarea costului per clic. Prețul per clic măsoară succesul publicității online. Atunci când un utilizator face clic pe un anunț, acest lucru costă o anumită sumă de bani. Scopul este de a obține un preț per clic cât mai mic posibil.
Prețul per clic variază în funcție de factori precum:
Prețul per clic este determinat de procesul de licitație. Google dorește să construiască relații pe termen lung cu publicul său și să învețe utilizatorii să facă clic pe reclamele contextuale. Acest lucru poate fi realizat doar prin afișarea site-urilor de calitate în aceste reclame.
Pe lângă prețul per clic, pentru a determina poziția anunțului, Ads se bazează pe:
1.CTR:
2.Calitatea Landing Page-ului (pagina de destinație):
3.Corelarea anunțului publicitar (extensii ale anunțului publicitar):
Pentru a îmbunătăți poziția și a plăti mai puțin, este important să lucrezi constant asupra acestor factori — astfel, orice companie va obține clicuri la prețul dorit și va economisi bugetul.
CE AFECTEAZĂ COSTUL SOLICITĂRII
Costul de atragere a unei solicitări de pe site depinde direct de nivelul de conversie.
Principalele factori care influențează conversia:
Prețul per clic variază în funcție de factori precum:
- concurența pentru cuvântul cheie
- fluctuațiile volumului de căutare.
Prețul per clic este determinat de procesul de licitație. Google dorește să construiască relații pe termen lung cu publicul său și să învețe utilizatorii să facă clic pe reclamele contextuale. Acest lucru poate fi realizat doar prin afișarea site-urilor de calitate în aceste reclame.
Pe lângă prețul per clic, pentru a determina poziția anunțului, Ads se bazează pe:
1.CTR:
- Prognozat (pentru cei care încep) și real (pentru cei care au deja campanii). Cu cât este mai mare valoarea, cu atât mai bine.
2.Calitatea Landing Page-ului (pagina de destinație):
- Pagina de destinație este relevantă pentru cuvântul cheie
- Conținutul este unic
- Viteza de încărcare a paginii este rapidă, până la 3 secunde
- Nu există erori în codificare și design
- Informațiile comerciale despre produs/serviciu sunt clare
- Site-ul este adaptat pentru dispozitive mobile
3.Corelarea anunțului publicitar (extensii ale anunțului publicitar):
- Anunțul publicitar corespunde căutării
- Anunțul conține informații comerciale clare
- 4 clarificări
- 4 linkuri suplimentare
- Număr de telefon
- Adresa companiei
Pentru a îmbunătăți poziția și a plăti mai puțin, este important să lucrezi constant asupra acestor factori — astfel, orice companie va obține clicuri la prețul dorit și va economisi bugetul.
CE AFECTEAZĂ COSTUL SOLICITĂRII
Costul de atragere a unei solicitări de pe site depinde direct de nivelul de conversie.
Principalele factori care influențează conversia:
- Calitatea traficului - 100%
- Prețul produsului/serviciului - 90%
- Sortimentul/Informațiile despre serviciu - 80%
- Ușurința utilizării site-ului - 70%
- Condițiile de cumpărare și colaborare - 60%
- Recenzii ale companiei, certificate, licențe, premii - 50%