Blog
Adwords întrebări-răspunsuri

Cât de des se verifică eficiența campaniei?

Gestionarea publicității contextuale presupune monitorizarea și modificarea setărilor campaniilor publicitare de către specialiști pentru a îmbunătăți calitatea traficului și a crește fluxul de solicitări, precum și pregătirea și furnizarea rapoartelor publicitare clientului.

Procesul de gestionare a publicității contextuale

Ce face specialistul în procesul de lucru cu conturile publicitare:

Lucrări urgente

Putem adăuga sau corecta rapid anunțuri la cererea clientului.

Monitorizarea contului:

  • Situația generală a contului (zilnic)
  • Campanii de căutare: evaluarea situației generale, analiza licitațiilor, analiza și construirea raportului pe termen de căutare, analiza și construirea raportului pe fraze cheie, analiza anunțurilor (săptămânal)
  • Reteaua de Display (KMS): situația generală, platformele, targetările, anunțurile (săptămânal)
  • Ora zilei, geografie, dispozitive, sex, vârstă (săptămânal)
  • Comportament pe site (săptămânal)

Optimizarea campaniilor de publicitate în căutare:

  1. Analiza factorilor comportamentali pe pagini (pe baza datelor din Google Analytics: rata de respingere, profunzimea implicării)
  2. Semantica - monitorizare săptămânală (căutarea de noi fraze cheie, căutări de calitate care nu au fost adăugate)
  3. Corectarea targetării (analiza și optimizarea anunțurilor) – (dacă au fost mai mult de 100 de clicuri sau au trecut mai mult de 7-14 zile)
  4. Modificarea conținutului (dacă au fost mai mult de 100 de clicuri sau au trecut mai mult de 7-14 zile)
  5. Ajustarea bugetului și licitațiilor (dacă au fost mai mult de 100 de clicuri sau au trecut mai mult de 7-14 zile)
  6. Optimizarea recomandărilor de la Google

Optimizarea săptămânală a campaniilor de publicitate media:

  1. Monitorizarea eficienței targetărilor (audiențe, teme, locații, targetare manuală, audiență specială pe interese, cu cuvinte cheie și/sau domenii)
  2. Controlul platformelor de plasare (unde apar anunțurile)
  3. Monitorizarea conversiilor în anunțuri, căutarea corelațiilor
  4. Controlul plasării pe dispozitive

Aceasta este o descriere generală a procesului. Pe parcursul optimizării, strategia inițială poate suferi modificări multiple – totul depinde de rezultate.

Uneori, instrumentele utilizate la început se dovedesc a fi ineficiente sau scopurile lor se schimbă. Multe nu pot fi prevăzute înainte de a obține statistici și de a le analiza.