Gestionarea publicității contextuale presupune monitorizarea și modificarea setărilor campaniilor publicitare de către specialiști pentru a îmbunătăți calitatea traficului și a crește fluxul de solicitări, precum și pregătirea și furnizarea rapoartelor publicitare clientului.
Procesul de gestionare a publicității contextuale
Ce face specialistul în procesul de lucru cu conturile publicitare:
Lucrări urgente
Putem adăuga sau corecta rapid anunțuri la cererea clientului.
Monitorizarea contului:
Optimizarea campaniilor de publicitate în căutare:
Optimizarea săptămânală a campaniilor de publicitate media:
Aceasta este o descriere generală a procesului. Pe parcursul optimizării, strategia inițială poate suferi modificări multiple – totul depinde de rezultate.
Uneori, instrumentele utilizate la început se dovedesc a fi ineficiente sau scopurile lor se schimbă. Multe nu pot fi prevăzute înainte de a obține statistici și de a le analiza.
Procesul de gestionare a publicității contextuale
Ce face specialistul în procesul de lucru cu conturile publicitare:
Lucrări urgente
Putem adăuga sau corecta rapid anunțuri la cererea clientului.
Monitorizarea contului:
- Situația generală a contului (zilnic)
- Campanii de căutare: evaluarea situației generale, analiza licitațiilor, analiza și construirea raportului pe termen de căutare, analiza și construirea raportului pe fraze cheie, analiza anunțurilor (săptămânal)
- Reteaua de Display (KMS): situația generală, platformele, targetările, anunțurile (săptămânal)
- Ora zilei, geografie, dispozitive, sex, vârstă (săptămânal)
- Comportament pe site (săptămânal)
Optimizarea campaniilor de publicitate în căutare:
- Analiza factorilor comportamentali pe pagini (pe baza datelor din Google Analytics: rata de respingere, profunzimea implicării)
- Semantica - monitorizare săptămânală (căutarea de noi fraze cheie, căutări de calitate care nu au fost adăugate)
- Corectarea targetării (analiza și optimizarea anunțurilor) – (dacă au fost mai mult de 100 de clicuri sau au trecut mai mult de 7-14 zile)
- Modificarea conținutului (dacă au fost mai mult de 100 de clicuri sau au trecut mai mult de 7-14 zile)
- Ajustarea bugetului și licitațiilor (dacă au fost mai mult de 100 de clicuri sau au trecut mai mult de 7-14 zile)
- Optimizarea recomandărilor de la Google
Optimizarea săptămânală a campaniilor de publicitate media:
- Monitorizarea eficienței targetărilor (audiențe, teme, locații, targetare manuală, audiență specială pe interese, cu cuvinte cheie și/sau domenii)
- Controlul platformelor de plasare (unde apar anunțurile)
- Monitorizarea conversiilor în anunțuri, căutarea corelațiilor
- Controlul plasării pe dispozitive
Aceasta este o descriere generală a procesului. Pe parcursul optimizării, strategia inițială poate suferi modificări multiple – totul depinde de rezultate.
Uneori, instrumentele utilizate la început se dovedesc a fi ineficiente sau scopurile lor se schimbă. Multe nu pot fi prevăzute înainte de a obține statistici și de a le analiza.